Кожен бізнес - це завжди унікальна історія доленосних рішень, несподіваних поворотів, помилок та перемог!
Значною подією у 2005 році для нас, як підрядника з організації робіт, став грандіозний проєкт з будівництва ТРЦ Gulliver. Ось такий виклик на самому старті! Ми були одержимі бажанням зробити все якнайкраще! Саме тому постійно шукали можливості для покращення.
Зіткнувшись із затримками у постачанні будматеріалів, ми вирішили заглибитися в повний процес імпорту від зарубіжного виробника до складів в Україні самостійно, і розібратися в усіх етапах, виключити можливі помилки, забезпечити виконання зобов'язань щодо постачань проєкту.
І нам це вдалося!
Таким чином, ми дуже органічно увійшли в новий бізнес-напрямок вже й для зовнішніх клієнтів: імпорт будівельних матеріалів.
Асортимент зарубіжних товарів почав швидко розширюватись, оскільки ми прагнули оперативно реагувати на запити ринку.Наша репутація, як надійного партнера почала зміцнюватися, що забезпечило приплив нових клієнтів. Відповідно зростала і чисельність співробітників...
Маховик розкрутився! І раптом виявилося, що за кілька місяців обсяги імпортованих вантажів суттєво зросли, а кількість співробітників зросла в 3 рази! Колишні підходи перестали спрацьовувати, стали виникати помилки і збої.
Ми розуміли, що треба щось перебудувати в самій системі роботи. Але, перебуваючи в такій інтенсивній динаміці всередині власної системи, було складно об'єктивно оцінити те, що відбувається, і зрозуміти, що необхідно робити.
Коли є питання, відповідь знаходиться швидко!
Нам потрібний зовнішній погляд. Ми запросили аудиторську компанію, щоб отримати незалежний висновок та зорієнтуватися, як і куди рухатися далі.
Стало очевидно, що наша компанія стрімко вийшла на новий рівень розвитку і підходи до управління теж час змінити.
При цьому методи аудиторів, які запропонували негайно звільнити «неправильних» співробітників і різано змінити модель управління, виявилися для нас надто радикальними. Компанію почало «трясти» ще більше... Ми не були до цього готові! І зрозуміли: зміни нам дійсно потрібні.Але набагато більш продумані та екологічні
Ми розробили проект змін для своєї компанії та взяли до штату нових співробітників. Це були люди з необхідними нам компетенціями, які розділяли наші цінності та підходи до роботи.
Будучи фінансистами, ми завжди дуже добре розуміли, наскільки важливою для прийняття управлінських рішень є наявність достовірної та оперативної інформації. Тому сформували сильний економічний відділ, який постачав усіх керівників потрібними звітами. Ми систематизували свої бізнес-процеси, оптимізували організаційну структуру та домовилися про «правила гри» як усередині компанії, так і зі своїми контрагентами.
Ми увійшли в новий етап, багато що змінили у своїх уявленнях про бізнес, відкрилися новим знанням і дозволили собі чути альтернативні думки. Виростили лінійних керівників та систематично почали інформувати всю команду про те, що відбувається в компанії та на ринку. Такий підхід ми стали транслювати і за межі своєї системи, пропонуючи клієнтам та партнерам дієві методи організації бізнесу.
У нас є практика – шляхом анкетування запитувати клієнтів про те, наскільки їм комфортно та корисно працювати саме з нами. Продумана та збалансована стратегія, якісно відбудовані бізнес-процеси та висока експертиза в галузі управління фінансами — те, на що клієнти звертали найбільше уваги у зворотному зв'язку.
Для нас було великою радістю почути, що наш підхід до ведення бізнесу різко вирізняє нашу компанію на ринку.
Це була для нас перемога та дуже цінний результат!
Що було далі?
Ми зрозуміли, що пройшли велику дорогу! Готові та дуже хочемо ділитися своїм досвідом з тими бізнесами, які націлені на розвиток, побудову стійких систем та готові вкладати зусилля для отримання справді визначних результатів!
Ефективні рішення повинні виходити за рамки однієї системи, зміцнювати бізнеси та економіку нашої країни! І в цьому ми бачимо свою місію і головне завдання. Ми віримо, що Свідомі управлінські рішення сприяють формуванню масштабної екосистеми прогресивного бізнесу в Україні!
Розкажіть про завдання та виклики, які стоять перед вашим бізнесом. І ми разом підберемо рішення.
Ця зустріч — можливість краще пізнати одне одного. Для нас — дізнатися більше про бізнес, завдання та виклики. Для Вас почути зворотний зв'язок.
Для нас обох зрозуміти, чи комфортно нам працюватиме разом.
Діліться планами, ідеями та завданнями вільно: все, що ми встигнемо обговорити на зустрічі, залишиться між нами. За бажання оформимо угоду про нерозголошення.